allt kommer att lösa sig..

Om man bråkar, tjaffsar, är ledsen så löser det sig alltid. Man kommer alltid att ha såna svackor, man kommer någon gång bli mera ledsen än dem andra gångerna.. Men som sagt, så löser sig allt. I alla fall mellan oss eftersom jag älskar dig!

Nu ska jag fixa min naglar, packa och fixa inför kvällen. Drar nämligen iväg utomlands.. Nej men om de ändå va så.. Ska ha nattorienteringen på skolan med hela nian sen ska jag sova hos Rinat, gud så mysigt vi kommer att ha! Ska äta massa glass, kolla film och bara mysa!

I morgon är vi lediga, då ska vi sova ut sen hem till hennes syrra Becca för att fika. När min älskling har slutat ska jag träffa han, kommer nog också bli toppen mys!

Men nu ska jag fixa naglarna, ha det bra puss!


...

Kommentarer
Postat av: Malin Wickström

om det verkligen var så att allt löser sig gumman <3

2010-10-15 @ 19:02:16
URL: http://mwick.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0