101010 - 10/10/10

Ja, det är alltså 10 Okteober, månaden 10 och år 2010, det är då allt nice, man ska ta vara på dagen och för min del blir det segt, kan det vara skönt..

Igår somnade jag runt halv ett sen vaknade jag kvart över sju... Försökte somna om men gick ej så vid åtta var jag uppe, käka frukost sen somnade jag om igen, haha. Vaknade vid halv tolv, käka lite till sen kolla jag på IDOL - repris.  Har pluggat och käkat lunch och nyss var jag ute och gick en timma, as skönt. Var ute och gick igår med, älskart i alla fall i detta väder.

Ska plugga lite mer sen ta ett bad eller en dusch sen senare ska man träffa Simon. Vi ska till hans farmor och vara där och ta det lugnt, väldigt skön dag!

Men ni får ha en bra söndag, kram!


bild i repris...

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0