HÖSTLOV

Hejsan på er alla!

Idag är det första dagen på höstlovet, det börjar alltså idag. Det är underbart och ser fram emot en vecka med en massa mys, roligheter, fest och ja allt. Min första dag har vart alldeles för lugn, känner hur seg jag är men det kanske är bra att vila den första dagen sen bara släppa loss dem andra?

Ska snart hoppa in i en skön dusch och börja fixa mig. Mamma och pappa kommer och hämtar upp mig vid halv fem och då ska vi till västerås. Ska köpa färg, golv och lite saker till mitt rum som vi ska börja fixa nu. Har tittat på IKEAS hemsida där jag hitta en as fin garderob (samma som Tove) och sen lite smått och gott. Men det ska nog handlas hem i helgen, toppen!

Nej nu ska jag ta och hoppa in i duschen, ni får ha det så bra sötnosar!

" du säger en sak på ena siden en annan sak på den andra.. kan du inte bara visa vem du är och stå för dina åsikter, istället för att leka att du är någon annan. tro dels på vad du vill men du kommer inte långt på det, skrattar dig i ansiktet på det du tror... "



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0