Slagasta Glass

Åh efter lite städning här hemma så åkte jag och Jenny till sveplan och hämtade ett tyg hon ska ha till balen. Efter det skulle vi mot torshälla för att lämna tyget hos mormor, men på vägen dit stannade vi och käkade slagsta glass. Min första och det va underbart, solen sken ju?! Efter det så åkte vi till mormor och lämnade det..

När vi väl kom hem så började jag städa klart mitt rum och det tog två timmar, äntligen klart! Insåg även då hur mycket NAGLACK jag har. Men det kan man ju aldrig få för mycket av, eller?

Nu ska jag börja packa, ska sova hos Rinat. Hon ska dock till skolan i morgon medans jag då kan ligga kvar och bara slappa, så nice va? Haha, men nu ska jag fixa lite.

Kanske bloggar senare, annars får ni ha det så toppen bra! Puss ♥



Två gamla bilder på mig och Rinat, älskar dig ♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0