SEX AND THE CITY 2

Åh nu har jag, Rinat och Elin boka biljetter till denna film, hihi. Hoppas på att den är lika bra som ettan även fast det inte brukar vara så. Men vi ska i alla fall gå på premiären och det GILLAS!

Jag hade nyss sönder min E tangent på min data, fick damp för att den är så seg så jag bara rev med naglarna under knapparna och då var det lilla E knappen som lossna.. Skit segt att skriva men aja det får väl funka, haha. Så kan det gå..

Måste bara berätta att jag skulle gå ut och fixa lite rabarber för jag gjorde lite pajer.. Men då har vi att när man stänger dörren så låser den sig. Och ja min mobil, nycklar och allt låt gär inne. Hur smrt får man vara igentligen? Som tur va så låg det lite påsar utanför som jag satte på foten och ja fick springa till grannen som äger huset och hade en till nyckel, haha. VILKEN TUR!

Men kan inte skriva mer nu eller orkar inte, haha. Vi hörs i morgon, ska vara hemma och bara plugga.

Godnatt puss



ÄLSKAR GÄNGET!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0