Regnet smattrar mot fönsterrutorna

Ja rubriken säger allt. Det är tråkigt att behöva berätta det men det är så sant som det är sagt. Inge kul att kolla på balen i detta väder, men man vill ju självklart kolla, en upplevelse.

Har nyss vart en sväng i stan och lämnade syrran hos Markus där hon ska få sitt hår fixat och så. Blir väl att bara ta det lugnt nu, man kan ju inte gå ut i alla fall, det är lite tråkigt nu när man har lång helg. Men man får gölra det bästa av allt..

Efter jag vart på balen ska jag eventuellt träffa Rasmus, får se hur jag mår. Känner mig inte alls pigg vill bara sova eller något. Men ja vi får se i alla fall..



Har gjort det vanliga med håret idag, inget speciellt. Men jag orkar inte, haha. Onödigt att slita på det också!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0