Regnet det öser bara ner

Ja det är sant. När jag vaknade var det inte så regnigt men nu när jag kollar ut så regnar det som tusan, inte kul alls!

Idag blir det nog en ganska så lugn dag.. Ska vara hemma nu sen försöka komma in till vilsta där mina skridsko vänner håller hus, ska bli kul att träffa dem allesammans. Efter det så vill jag träffa Maria, har massor att prata om in setts på tre veckor om inte mer.. Men får se när hon svarat på mitt sms. Vill bara ha en mys kväll, med godis, film och en massa dricka. Låter det inte underbart? Hoppas hon kan!


Maria Nga Arvidsson



Nu ska jag fixa och dona lite, ha det jätte bra så länge. Hoppas ni andra har fint väder, har ni det?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

fin blogg :)

2010-05-14 @ 10:13:47
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0