NYTT I GARDEROBEN

Ja nu är man hemma efter en besvikelse att man tagit fel på vart matchen höll hus.. Så jag och Rinat gick hem till hennes mormor och sen kom Elin en snabb sväng. Hemma nu och har precis käka. Tagit bilder på lite nytt som jag shoppa igår. Orkade inte ta kort på ringen eller helt enkelt glömde bort det... Haha.

Men det jag shoppade igår på tuna park:

En jätte fin bikini i sommarfärger. Snyggt med färg till sommaren!

Brun utan sol och en nytt (rosa) naglack, igen, haha!

Sist men inte minst, mina nya klackisar i lila. Skit snygga, skit sköna och jag bara älskar dem. Hoppas dem och mina andra gör min sommar, haha!

Det va allt som inhandlades igår, nice?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur hög är dina nya klackisar ??:)

2010-05-15 @ 08:54:59

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0