Myskväll med mamma

Ja då har man kommit hem till mamma nyss. Internet är skit segt men det va det inte förra gången, vad har hänt? I alla fall så va jag med Karolina och vi åkte till triangelborg och kikade en snutt av en match, haha. Sen så traska vi hem till henne sen skulle jag tyvärr åka hem. Underbart att träffa henne, vi hade så mycket att prata om men hoppas på att vi ska ses i veckan så kan vi prata ut ännu mera!

Tänkte visa lite bilder på det jag shoppa idag, medans internet funkar, haha...


En ny bh, men den är mycket starkare färg på bilden, bara 79:- skit skön!

Nya armband 49:- jätte fina till sommarbrännan

Kommer ni ihåg den där snygga toppen jag la upp nyligen? Hittade den idag, älskar den skit snygg på är den!

Så ser tyget ut..


Nej nu orkar jag inte dampa mer på den här stjärtdatan.. Så kanske mobilbloggar senare. Ha en bra kväll, älskar er mina underbara läsare!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0