Måste köpas till sommaren..

Måste i alla fall hitta jeans shorts men tror jag hittat några, haha.. Men såna här tröjor är ett måste.. Visa sin fina mage, fast jag är ju lite mullig, men visa den ändå, haha..

Vad tycker ni?






Älskar korta blusar, så underbart fint. Blir att köpa en hel del sådanna denna vecka, dem kostar inte så mycket!

Vad tycker ni om sådanna? Är dem för korta, våghalsiga eller? Jag bara älskart, precis som min vita...


Älskar den men dock inte kunna använt den än, men det kommer!


Kommentarer
Postat av: TraN

Nydelige topper/bluser! :D



Utrolig stilig header du har!



- TraN // TTHN

2010-05-21 @ 20:50:17
URL: http://www.TTHN.blogg.no
Postat av: Anonym

jätte fin tröja du har, du passar verkligen i den! :)

2010-05-21 @ 22:09:34
Postat av: matilda | besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

jag tycker att de är jättesöta!



kolla in min smyckesaffär www.bambee.se nu finns det lårsmycken! och självklart andra smycken såsom armband örhängen mm

www.bambee.se

2010-05-22 @ 08:04:47
URL: http://typtilda.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0