Go'kväll

Ja nu är man hemma efter en biltur med mamma och hennes moster Eva. Vi hämtade en madrass till min säng som vi beställt, blir säkert bra. Nu är jag hos pappa, mamma skjutsa hit mig för ett tag sen. Han hade grilla och jag va proppmätt men jag käkade ändå, haha tjockis är jag, hahaha..

Ikväll blir det att bara ta det lugnt, kanske gå ut lite eftersom det är en sån fin kväll. Ska ringa Karolina bebis också, hehe.

Men tänkte inte skriva något mera idag, glöm inte att säga till om vad jag ska prata om när jag väl ska göra ett videoinlägg.

Ha en bra kväll, puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

plugga om din dag :) så berättar du om hur du haft det och vad du gjort istället för att skriva det! snälla gör det imorgon, vore roligt kram

2010-05-26 @ 19:57:10
Postat av: Anonym

blogga* menar jag haha (A)

2010-05-26 @ 19:58:06
Postat av: Anonym

ja håller med! berätta om din dag i ett videoinlägg (:

2010-05-26 @ 19:59:06

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0