Godmorgon solstrålar ♥

Börjar med att svara på några frågor!

Är det din syster?

Sv: Jag tror frågan var sådär typ.. Det handlar om bilderna från balen och ja det är min syster som va med. Fast hon tar studenten nästa år men det var hennes killes bal men hon blev tillfrågad, visst va dem fina?


Vart har du köpt dina läderarmband?


Sv: Ja det var väldigt länge sen men jag köpte det ena på Vero Moda och det andra på JC fast på killavdelningen, haha. Visst är dem snygga?


Hur höga är dina nya klackisar?

Sv: Haha ja det var en gullig fråga.. Mina nya lila klackar är 12cm och 2cm platå. Dem är jätte sköna och hur lätta som helst att gå i, med hjälp av platån.




Ja igår så spenderades kvällen hemma hos Maria. Man kan inte säga något annat än att det va hur mys som helst. Vi åkte direkt och köpte pizza och kebab på billy boy´s haha tjockisar. Sen käka vi på direkten när vi kom hem och satte på en film. Vi kollade nästan klart på den fast sen typ lagga dvdn så det blev inte att se klart på den..

Aja, efter det så kollade vi lite på talang sen gick vi in till Marias rum där vi bara snackade skit tills american pie började. Blev att kika på den sen la vi oss i sängen och bara pratade. Jenny kom och hämtade mig runt halv två så var hemma strax innan två. Tvättade av mig sminket och allt sånt. Blev att snacka i telefonen till klockan fyra.. Haha..

Vaknde i morse av att solen trängde sig in genom fönstret. Stack ut på direkten och solade.. Hmm lite färg har man fått men ska starx ut igen, skönt!

Hörs senare, pussar från mig ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du hittat din bloggdesign? :)

2010-05-15 @ 12:48:22

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0