Försöker..

Ja jag försöker övertala pappa om en iphone. För jag ska inte ha moppe och min mobil bara krånglar. Så varför inte sattsa på en bra mobil, haha? Aja, det kommer nog kanske gå snart. För min syrra fick en moppe för en summa pengar som jag inte kan skriva i bloggen, då borde jag få en iphone, den är inget mot hennes moppe som hon körde sönder på ett år och inte ville ha längre..

Aja nog om detta. Nu ska jag, mamma och Jenny grilla, mummmmaaaa säger jag bara. Va riktigt mys hos mormor och morfar också. Vi käka tårta och jätte god saft, haha..

Men kommer kanske lägga upp lite bilder senare, känner att min blogg närmar sig botten.. Menmen,

puss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0