FIKA MED MAMMA

Kom nyss hem från Rinat och då tog jag och mamma en rejäl fika vill jag lova. Vi käkade två var av mina hembakade chokladrutor, mums! Sitter här och funderar på om man ska ta en till kanske? En liten kan väl inte skada heller, haha.

Ikväll ska jag med och Jenny till mormor och morfar. Ska fixa lite till hennes bal sen ska jag eventuellt fixa hennes naglar idag, eller i morgon, hoppas på idag!

Kollade nyss hennes klänning och gud så fin den är, så vacker vill jag säga. Ni får självklart lite bilder i morgon på henne och Markus. Gulligt!

Men nu ska jag fixa och dona lite, ha det bra ute i det varma och sköna vädret!


HAHAHA kuliga bilder vill jag lova, menmen lite kul måste man ju ha? Eller?


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0