Farfar ♥

Har nyss vart på sjukhuset och hälsat på farfar. Han blöder näsblod hela tiden så han åkte upp dit idag. Men verkade bättre med han redan ska hälsa på i morgon också. Träffade på farmor lite snabbt, mys.

Nu ska jag bara sitta här och ta det lugnt, synd att solen kom fram till kvällen, annars hade man ju kunna sola lite på dagen, i morgon ska det regna, gud så tråkigt! Men blir nog att gå till skolan då i alla fall..

Har plugga matte och känner mig lite mer redo inför provet i morgon, skönt! Nu ska jag käka lite godis, ha en bra kväll!


Bjuder på en skridskobild från landskampen. Jag och Nikie i sverigetrikåerna.

Man saknar skridskorna ganska mycket, för nu händer det inte så mycket...

Kommentarer
Postat av: Malin Wickström

Mena att man gör! Asså saknar skridskorna!!! Bilden på er är bara för söt <3<3 puss på er gullungar <3

2010-05-19 @ 12:29:00
URL: http://mwick.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit va du jämt jämt jämt putar med läpparna

2010-05-21 @ 21:48:03

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0