Dålig update...

Jaha då var det första maj då. Känns ingen skilland? Känner ni någon? Varmare, mera löv på träden, grönare gräs? Njaa inte än iaf..

Min valborg va helt okej. Den var vädligt bra och sov hos underbara Tove. Vi somnade runt tre då grabbarna drog vid två. Vi satt både ute och inne och snackade, mys.

Idag ska jag sova hos mamma för första gången i hennes hus. Ska bli väldigt mysigt. Ikväll blir det att kolla på tv med min bror, han tjej och mamma. Blir bara att ta det lugnt och mysa.

I morgon ska jag fika med Tove tror jag, eller vi hade prata om det, ska bli jätte trevlans.

Kanske uppdaterar senare, nu ska jag vara social med släkten, pussaaar till er

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0