Claude Monet

Ja det är han jag skriver om just nu. Det går väl helt okej, sitter och ren skriver på datan så passar på att blogga. Jag håller på att skriva om han på engelska och ja det går väl sådär bra, haha..

Har även jobba lite på min svenska uppsats men känner på mig att den kommer inte ens få ett G?! Men man får väl hoppas för man ska skriva om 1800-talet och att man lever där sen ska man skriva inom 20år. Ja jag fattar knappt själv så ni behöver inte fatta, haha..

Ska snart göra mig lite lunch tror jag, börjar bli lite sugen, men först ska jag göra mig en riktigt god fruktsallad, älskart!


Snyggingen Monet själv, haha.. Ja det är den varulven jag skriver om..


Men vi höres senare, puss på er!♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0