Brun brun åter igen brun!

Nu har man lega ute i solen i cirkus tre timmar. Det var underbart skönt och har redan fått lite färg. Blir nog inge mer solande ute idag för tog mig nyss en svalkande skön dusch, underbart!

Fick en liten fråga som jag tänkte besvara på:

Vart har du hittat din bloggdesign?

Sv: Jag kan inget om bloggdesigner eller hur man gör dem. Så det är min snälla vän Maria som gör min bloggdesign. Ska snart sattasa på en ny fast den ska vara enkel men med en ny bild på min header. Kan dock inte säga hur den ska se ut men den ska fixas i sommar!



Nu ska jag äta mat sen får vi se vad som händer. Ska hämta lite engelskasaker hemma hos Rinat runt åtta nio. Och får även se om jag orkar dra mig till Vilsta för att hälsa på alla, haha. Men känner mig så trött fast skulle ändå vara mys!

 

Nu äre mat, bjuder på en bild på mig från igår hur jag såg ut då hos Maria!


Ni kan få en i färg också!


Kommentarer
Postat av: Sanna

hej !

Hur står det till denna dag?



Om du fick välja en gratis produkt ifrån Chique.se, vad skulle du välja då?

Tala bara om för mig vad du vill ha här:

http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment



Så kan du få precis det du önskar !

Lycka till!

kram Sanna

2010-05-15 @ 15:04:59
URL: http://moonzanna.se
Postat av: m y y s a n o l s s o n

sv. så lite så =]]

hehe tusen tack. kramar ♥

2010-05-15 @ 15:17:01
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0