9 Maj 2010

Godmorgon bebisar!

Då va man vaken då och vaknade med halsont men det kommer och går hela tiden, har gjort det hela veckan...

Igår så gick jag och la mig väldigt tidigt men var så trött.. Så jag satte på "Lejonkungen" haha. Den är så sorlig så jag grät, men så blir det alltid när man kollar mysiga barnfilmer. Somnade runt elva, vaknade runt nyss..

Idag blir det att STÄDA rummet, sen måste jag iväg med pappa och köpa lite saker, ja ni såg ju i de förra inlägget? I alla fall, sen vill jag träffa min bebo, vi har inte sätts sen i måndags och det känns som en EVIGHET..

Men nu är det dags att ta tag i mitt stökiga rum. Ha en bra förmiddag, pussar!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0