26e maj 2010

Godmorgon mina kära läsare!

Jag har fått lite förfrågningar om att göra ett videoinlägg. Men då kommer vi till en sak.. Vad ska jag prata om? Något jag ska visa? Något jag ska berätta? För jag vill inte bara sitta och prata om min dag för det är inte riktigt min sak.. Men om ni önskar några saker eller något jag kan prata om så gör jag gärna det!

Jag har nyss käka frukost, gjorde baguetter i ugnen så nu sitter jag här helt proppmätt.. Hoppas på att allt pluggande går bra idag, ska skriva klart engelska uppsatsen, fortsätta på svenska uppsatsen och sedan plugga lite till mitt omprov i no som jag har på fredag.

Kommer alltså inte bli mera bloggande för det, kanske bloggar i pauserna.

Vad ska ni göra idag då? Förutom att gå i skolan kanske?

Men vi höres senare, ha en bra förmiddag!

Puss till er


Har inga bilder på min data, i alla fall inga nya.. Bara från ett år sen typ då när man var fjortis, hahah. Dem kan man INTE lägga upp!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0