25e maj 2010

EN VECKA KVAR!

Ja om exakt en vecka så tar jag bort mitt gips, i morgon kan jag säga att det är sex dagar kvar eller att jag ska ta bort det nästa tisdag eller så, wihoooo!

I alla fall, idag regnar det och det gillas INTE.. Jag kör på mjukisar och tjocktröja, även min peak jacka som tål lite mera regn, bra att man sparar sådanna kläder?

Idag blir det först skolan och prov... Efter skolan ska jag hem och plugga lite, ska även vara "hundvakt" till mammas hundar... Blir själv hela kvällen, kanske syrran kommer förbi. Ska ändå plugga och så, mys!

Jag just nu:


Jag har bara lite puder idag, slutar tjugo i två så orkar inte ha mascara. Det är även bra att låta fransarna vila, dem blir både längre och starkare!



Ha en bra dag, kanske mobilbloggar efter provet så kommer ni få veta hur det gick, haha...


Puss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0