22a maj 2010

Godmorgon solstrålar.

Ja nu är man vaken kunde inte blogga igår för jag kom hem runt tolv och jag gick nog nästan raka vägen in till sängen, haha.. Men jag hade en jätte trevlig kväll igår.

Först kom jag hem till Tove runt sju och vi fixade lite och sedan cyklade vi till maxi ( ja jag har gips men kan ju ändå cykla? Haha)... På maxi köpte vi godis, chips och mera godis, mums. Sen så smsa jag Steven och frågade om de vill göra något så han och Nico kom hem till Tove. Vi satt bara och tog det lugnt sen cyklade vi och mötte Sebbe sedan vidare till Nico.

Kikade lite film, busade haha oj ja gud så vi höll på, hahaha. Tror Sebbes lille tumme inte klara sig, haha..
(Kanske kommer bilder sen)..

Aja, idag bjuder dagen på fotboll och sedan grillning med de bästa. Kanske slaggar hos Tove, ja vi får se. Men nu ska jag ut i solen lite, ha en bra förmiddag! Puss



Det va någon som klagde på att jag alltid putade med läpparna, gör jag det nu? Hehe nej ser ett stort bländande leende!

" Jag blir irriterad på folk som busringer och
är otrevliga. Man gör väl det för att ha kul
inte för att trycka ner någon? "

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0