21a maj 2010

Godmorgon solstrålar!

Igår blev allt jätte konstigt kunde inte träffa Karolina för det blev lite strul, jätte ledsen! Men sen igår så åkte vi och fira min faster och det va jätte mysigt! Sen åkte vi till maxi och hämtade mina saker från Nelly och usch j*vla äckelklänning ska tillbaka, men skorna dör jag för. Älskar dem. Men vad f*n ska man ha på sig nu då på skolavslutningen? Ååååhhhh f*n vad jag hatar det här, bajs...

Aja ni kanske vill veta vad jag fick hemskickat?





Ja som ni ser så fick jag hem smink värde 300:- av någon, vem kan det vara? Det är ju dels från FACE så ja, någon gullig måste det vara, hihi!


Nu ska jag fixa mig lite, kör bara på puder eftersom jag ska hem och sola efter skolan så slipper man ha mascara...


Puss till er ha en bra dag!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0