20e maj 2010

Godmorgon mina käraste!

Åh gud vilken gullig kommentar jag fick igår kväll, kanske kan lägga upp den på bloggen senare, men åh den värmde så och jag blev faktiskt lite tårögd, hehe.

Idag så bjuder dagen på en halvdag i skolan slutar alltså halv tolv. Då vet jag inte riktigt vad jag ska göra för jag vet inte när Karolina slutar och jag ska träffa den tösen idag. Det var hur länge sen som helst och det ska bli så skönt att verkligen prata ut om ALLT.

Ikväll ska jag fira min faster Annelie, grattis till dig!♥

Så det blir nog att vara där ikväll. Vet inte hur mycket jag kommer kunna upppdatera idag men hoppas på mera än vad jag hade tänkt mig, det är så underbart kul!

Men nu ska jag riva och slita i garderoben, hoppas på att jag hinner lägga in ett litet ego-inlägg, haha.

Pussar till er!♥





Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0