16e maj 2010

Godmorgon mina kära läsare! ♥

Har ni sovit gott? Jag somnade väldigt bra där runt ett tiden. Kollade film på fyran och ja den va lite konstig fast ändå lite sorlig, aja.. Vaknde runt halv nio av att jag var jätta varm och visste inte vart jag skulle ta vägen, haha. Men som tur va så kunde jag somna om så vaknade runt tio..

Dagen idag ser ganska så tråkig ut för min del. Ska plugga engelska. Ska skriva klart om en person från 1800-talet.. Både på svenska och engelska. Ska lämna in den i morgon sen renskriva den på datan..

Aja, nu ska jag kika runt lite sen är det dags att börja PLUGGA.

Ha en bra förmiddag, hörs senare! Pussar


Saknar faktiskt mitt bruna hår. Men funderar på att bli ljusbrun?!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0