14 maj 2010

Godmorgon mina stjärtar!

Jag har drömt en massa inatt. Det är allt från mardrömmar till bra drömmar.. Kan berätta en lite kort..

Jo det va så här att jag, Karolina, Hanna Gustafsson och någon mer skulle tälta. Sen va det en gubbe som åkte förbi oss och vi tyckte han va jätte läskig. Så vi började springa och då vänder han.. Vi sprang ut på en äng och gömde oss och vi såg att han åkte med bilen efter vägen. Tillslut hade han fått syn på oss och började springa emot oss. Då sprang vi jätte snabbt men det gjorde han också så han fick tag på min Karro bebis. Både jag och Hanna stod och skrek allt vad vi hade.. Det visade sig att han ville våldta oss.. Men vi sparka på han så han släppte Karolina och vi kunde springa där i från..

Åh den va så obehaglig, hatar när någon jagar en i drömmar, usch! Bra att vi kom där i från i alla fall, hahahaha!

Puss till er, skriver snart ♥


Nyvaken?


Kommentarer
Postat av: K

Hahahah störd du är linda :(((

stackars lilla mig haha :((

SAKNAR DIG <3

2010-05-14 @ 11:23:40
URL: http://karoliinamg.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0