10 maj 2010

Först så vill jag bara säga Grattis Erik Wetterdal på födelsedagen!

Godmogon på er!

Jaha, då vaknade man upp med äcklig regn, inte kul alls. Men hoppas att det inte ska regna hela dagen bara. Idag blir det i alla fall en skön dag, tre lektioner på morgonen sen hem till Rinat och käka lunch sen på möte.. Så vi hinner alltså inte vara med på de två sista lektionerna, nice va?

I morgon blir det en ännu skönare dag! För då har jag bara en lektion som består av hemkunskap och sedan ska jag iväg för omgipsning.. Så kommer missa alla andra lektioner och onödigt att åka iväg tillbaka till sista lektionen (bild)... Onsdagen tar jag dock ledigt av mig själv fast med mammas tillåtelse. För då har vi orienterging på eftermiddagen så då kan jag ändå inte vara med? På förmiddagen har jag slöjd sen matte/no... Bara att jobba hemma med det då ju? Smart är jag.

Sen är ju alla lediga på torsdag och fredag, f*n vilken skön vecka alltså, jag typ dör, underbart!

Men nu ska jag plocka fram kläder och så, vi höres innan jag drar, får skjuts av min underbara syster, hihi..

Puss ♥




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0