Våren är här!

Ja nu är äntligen våren här, jag älskart! Träningen funkade skit bra idag och det var nice, hihi! Sen så käkade jag en piggelin, haha! En bild från när jag satt på balkongen, haha!


Ska iväg och sola nu, skönt!



Två frågor till!

Hatar du mig? Haha nej gubben, varför skulle jag det? Vi är kompisar! Det vet du!

// Anton Svensson

Jag skulle vilja veta varför du inte snackar med mig längre?
Jo för att jag tycker att det som hänt mellan oss är svårt att glömma och jag har svårt att snacka med dig.. Sen så smsar jag inte lika mycke längre. Menar inget illa alls!

// Erik S


Haha nu ska jag iväg och sola, skriver när jag är hemma. Drar vinnaren i morgon, puss


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0