Väldigt mätt!

Ja nu är man hemma efter en underbart trevlig lunch kasnke man kan säga? Det var jätte mysigt och länge sen jag var så här mätt. Haha! Jag käkade till förrätt " toast skagen " till huvudrätt käkade jag " black and white " Och till efterrätt någon jätte god glass med hallon och saker på (bild kommer)..

Ja nu håller jag på att laddar upp videor från igår (Jennys danstävling) men det kommer att ta tid, haha! Menmen, den laddar på. Om det inte tar för lång tid så kanske det kommer två.. Annars kommer det nog bara en.

Lite bilder från idag då:

Hela gänget..!


Jenny

Min as goda efterrätt, haha!


Men lägger kanske upp mera bilder sän, videon tar lång tid, suck! Haha men ska skriva om lite annat i nästa inlägg

Puss


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0