Vad tycker ni?

Jag har snart laggt upp 500 inlägg och det är ju väldigt mycket. Vill ni ha något speciellt av mig på det inlägget? En frågestund, gammla bilder, test, tävling om att länkas på min blogg eller vad som helst!

Men jag vill att ni ska bestämma, men om ni inte tycker till på bloggen eller så, så kan jag ju inte veta?? Men det är 20 inlägg kvar tills dess! Men tyck till så fort som möjlig, är det en tävling ska ju den som vann representeras på det 500 inlägget!

Tyck till mina kära läsare!♥

En trött bild på flygplanet, hihi!


Kommentarer
Postat av: Mystisk kille;) som du vet vem det är men ändå inte;)

Härlig blogg linda har vart den trogen i cirkus tre månader nu och den blir bara bättre och bättre för varje inlägg:) gör gärna ett test eller en frågestund på ditt 500 inlägg:) men det är du som bestämmer eftersom att det är din blogg och du har gjort den så bra hitills;)<3

2010-03-08 @ 21:01:59
Postat av: mystisk kille 2

Din blogg läster jag varje dag och tycker den är jätte fint och intressant. skulle vara roligt om vi kunde träffas någon dag och ta en fika!

Mvh

Mystisk kille 2

Ps. du vet vem jag är!

2010-03-08 @ 21:51:14

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0