Vad ska man ha på sig????

Jag är så trött på kläder, haha! Nej men jag hittar aldrig något att ha på mig sen så åh... Jag vill i spna fall ha en massa j*vla pengar så man kan shoppa gärnet! Men som tur är så ska jag till Stockholm på Fredag så då blir det nog av att shoppa. Har redan planera lite..

* Converse (vita)
* Skinnjacka (svart)
* Klänning?
* Navelpercing
* Smycken
* Jeans
* Tröjor


Ja det var lite det som jag har funder på.De två översta är ett MÅSTE och det kommer jag att köpa, haha! Jag har ett par vita Converse men dem är så smuttsiga och jag känner mig bara äcklad av att ha dem.. Visst jag ska spara dem och ha de om det är dåligt väder.. Men annars blir det väl de vita, hihi! Har fundera på att köpa ett par gråa och blå också. Men det bli i April och Maj, hihi! Jag har faktiskit en liten plan där. Haha!

Men nu måste jag nu leta reda på några kläder. Kan ju inte gå naken? Eller kan man det? Haha. Klart man kan fast inte så trevligt kanske, haha!




P usss

Kommentarer
Postat av: addeeeeeee

haha shopping är najs :D

2010-03-23 @ 18:47:25
URL: http://addealmighty.blogg.se/
Postat av: matte B

2010-03-26 @ 19:08:10

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0