Underlig dröm?!

Ja i natt så hade jag verkligen en konstig dröm.. Jag drömde att det var skolavslutning och jag o mina vänner gick ut och käka. Vi hade kul o mysigt. Vio badade i någons pool jag minns inte vem. Inte våran iaf.. Men sen så åkte jag hem till mig och sov. Sen på morgonen när jag vaknade så tog jag bikinin i handen och gick ut i poolen.

Haha när jag då vaknade låg bikinin på golvet och var blöt, hahaha! Jag måste alltså gått upp och blöttt den i handfatet eller något, hahahhha!

Ja det var lite underligt tycker jag!

Igår när jag sa att jag skulle plugga gjorde jag inte det.. Jag hängde med mamma och handlade och sedan bakade jag bröd, hihi! Det blev as nice. Mums! Sen plugga jag, bajs, haha!

Nu ska jag leta kläder och dunka musik, skriver sen bebisar!

Pusss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0