Trött, trött och åter igen trött!

Ja, jag är trött hela tiden. Jag vet inte varför, jag somnar tidigt men tror jag sover dåligt eller oroligt!

Jag åkte iaf hem efter skolan idag och det var skönt för jag håller på att gråta av trötthet.. Ska till farfar vid sju han fyller 64, Grattis till världens bästa farfar!♥

Imorse så var vi på Rinmans gymnasie och det var väl helt okej. Men jag fastnade inte riktigt för något. Det ända som var intressant var Hotell & Restaurang. Menmen, har som sagt ett helt år kvar att tänka!

Prata lite med mamma och det kan vara alergi också.. Så ska börja med tabletterna idag! Minrde än en vecka kvar tills jag färgar håret, wihoo!

Men ska käka lite nu, hörs efter jag vart där om jag orkar, puss


Fastnar INTE på bild idag och ser helt drogad ut.... Varför är jag så trötttt!!!!!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0