Trött...

Åh kunde inte somna igår kväll.. Vet ej hur många gånger jag låg och vred på mig. Ena stunden var det varmt, sen kallt... Jag var jätte trött när jag gick och la mig men sen kunde jag bara inte somna. Kan det vart fullmåne? Ingen aning eftersom det är så molnigt ut.. Men somnade där runt tolv halv ett.. Usch så trött jag är nu! Det är det jobbigaste med allt, att vara trött i skolan!

Efter skolan ska jag till Stålforsskolan och träffa Karro. Sen ska vi ta bussen till stan och käka på mcdonalds med mina små kusiner, haha! Gulligt! Sen gå med dem upp till sjukhuset där mormor ska ta över, hehe! Sen måste både jag och Karro hitta något till LOTUS, panik! Hon ska iaf låna ett par skor av mig, så hon ska testa ut idag, gulliga bebisen min, hehe!

Men nu ska jag kika runt lite på datan sen blir det att leta kläder...

Puss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0