Trevlig kväll!

Ja igår så hade jag en väldigt trevlig kväll. Först så gick jag och Rinat till  First class och tog en fika, satt där ungefär en timma, jätte mysigt. Sen kom Idag och Filip in en stunde, jätte söta tillsammans! Sen kom Karro, Clara, Emma, Hanna, Walle, Marre och några flera haha! De skulle på bio så dem kom in lite innan. Mysigt!

Elin kom sedan till Rinat sen gick vi till Billy Boys och träffade David. Vi gick sedan till festen. Det var många ansikten man kände igen. Det var jätte kul och man hann snacka med en massa människor. Vi gick därifrån lite efter tolv var hemma typ halv ett. Snacka med Rasmus i tel hela vägen hem, haha!

Vi gick o la oss typ vid halv två... Sen så skulle man ju ställa om klockan också.. Då var den helt plötsligt HALV TRE.. Hahaha! Så då somnade vi vaknde runt elva..

Ska snart till Stockholm och fira min lilla kusin Elliot som fyllde ett i Onsdags! Så skriver ikväll då jag kommit hem! Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: anna

vem david? alltså efternamn :D kram

2010-03-28 @ 16:05:39

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0