Tillbaka!

Nu har jag sola en halvtimma och det var as nice. Jag somnade sen vaknade jag av att jag frös, haha! Så då hade den stängt av sig, suck.. Hahaha! Men fick färg iaf det känns skönt!

En till fråga;

Vad tycker du om mig gumman?

Jag älskar dig. DU betyder så mycket. Vi har så kul på alla tävlingar och jag ska snart till dig kommer bli en av de bästa sakerna på lovet. Du är så underbar! Kan inte beskriva. Men du är så underbar att man inte kan beskriva med ord. Älskar dig bebis, puss på dig!

// Malin Wickström




Nu ska jag käka, skriver senare!

Kommentarer
Postat av: malin Wickström Uknow

gud va jag älskar dig<3<3 Vi ska ha så jävla kul kan jag lova<3<3 love ya darling<3<3<3

2010-03-14 @ 21:02:58
URL: http://sattsapajvc.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0