Solen skiner himlen är blå..

Åh det är en SOLDAG till! Jag älskar att det är sol ute bara det kunde bli lite varmare så skulle jag bli ännu gladare! Menmen, man ska inte klaga för nu när solen visar sig ska man allt vara glad! Har faktiskt sätt lite gräs, hihi!

Jag sov lite längre idag för jag orkade inte dusacha.. Haha duscha ju igår! Så jag sov lite längre ist. Ska snart packa o leta kläder. Idag ska jag sova hos Rinat och vi ska plugga lite sen träna, väldigt nice.

Tog lite bilder igår (på mig) haha... Hade inget att göra och orkade inte kika tv.. Men kan lägga upp två av dem..




Nej nu måste jag packa o leta efter kläder, hahahhah! Vi hörs i eftermiddag tror jag!

P uss på er!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta string;)

2010-03-16 @ 22:46:31

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0