Skönt med mjukis!

Jag älskar det, fast jag inte passar i det, haha! Men vi har ändå idrott idag även om jag inte har mjukis på idrotten, haha. Men man kan skylla på det?! Eller bara säga att man inte orka, smart va? Haha jaaa!

Just nu sitter jag och lyssnar musik och ska snart sätta på mig skorna/jackan sedan traska ner till bussen.

Dagens outfit:

Haha en tråkigt outfit.. Menmen!

Ska stänga av nu och fixa det sista! Så jag skriver i eftermiddag då jag har tid. Ikväll blir det bara lite plugg i hemkunskap, hahaha! Men skriver senare, ha en bra dag!

P uss


Kommentarer
Postat av: ragnar :D <3

haha joofan du passar jao :D <3

2010-03-31 @ 17:46:43
URL: http://addealmighty.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0