PARTEY!

Jag är med Rinat just nu vi fixar oss lite, hehe. Vi ska iväg på någon "chillfest" där vi bara ska sitta och umgås med alla, hehe. Den är här i stan så det är nära till Rinat sen! Jag har bara på mig jeansleggings, linne med nitar och en svart kofta. Lite smycken och så. Inge speciellt inte värsta festen direkt..

Igentligen skulle vi träffat Rasmus och hans kompis men nu blev det detta ist.. Aja blir det inte kul så drar vi väl, haha! Ska dit vid nio typ!

Jag just nu;



Kör på blåa naglar, haha!


Puss!

Nu ska vi ner och ta en fika på first class om det är öppet sen blir det väl partey!


Kommentarer
Postat av: Kia

Sv: tack så mycket :) Du e jätte vacker!

2010-03-27 @ 20:06:23
URL: http://kiiika.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0