PÅ med jackan o skorna så kör vi...

Haha ja nu så ska jag sätta på mig jackan o skorna sen gå ner till bussen.. Usch så tråkigt väder det är ute idag! Blir nog vinterjacka, mamma sa att det blåste en massa... Tråkigt!

Idag ska jag fika med Karro, Olle och Adam på stan, mys! Sen ska vi hem till Karro. De ska träna sen så jag ska typ hem från Karro åtta halv nio. Kul! Tror vi ska fika på first class, haha! Det börjar bli en vana, haha INTE BRA! Menmen, jag har ju börja träna hårt nu så då kan man ju fika en eller två gånger i veckan!

Jag och Rinat ska först på ett möte vid halv två efter skolan.. Sen ska jag ta mig till stålfors om jag hinner. Där ska jag möta upp Karro sen ska vi möta upp de två gossarna, hahha!

Men nu måste jag hitta ett bar strumpor att ha på mig, haha! Kan ju inre redan gå barfota? Eller, kan man det?

HAHA! Ska köpa nya converse i Stockhom nästa vecka. Drar dit på fredag med Rinat vi är lediga för vi har öppethus.. Ska dels köpa en skinnjacka också, en snygg får man hoppas på att man hittar, haha! Tror inte jag köpen en mc-jacka för dem är så korta och jag vill använda min hela tiden, hahaha!



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0