Orkar inte gå till skolan...

Nej jag bara känner det! Att det är någon som puttar mig tillbaka till sängen och att jag inte ens hinner blund innan jag somnat.. Jag vet inte vad det är med mig men jag är bara så trött. Vill bara vara hemma ligga i soffan framför tvn och kika på en as bra film. Eller bara ligga i sängen och sova så länge tills jag vaknar utan att höra det där PIPIPIPIPIIIIIPPPPPPP!!!! På morgonen. Usch, är så trött på det! Menmen, lov snart, haha vecka fjorton men ändå. Fyra veckor kvar, kan man vänta? Man får väl ta och göra det...

Idag så är det skolan slutar typ tre något.. Sen så ska jag ner på stan (som vanligt) med Rinat en stund. Ska hem runt fyra sen för idag så MÅSTE jag städa mitt rum.. Tror inte ni ens vill se hur det ser ut. Om man säger så här...

JAG KAN INTE GÅ PÅ MITT GOLV!!!!!

Då kanske ni förstår mig lite. Sen ligger det ju en massa kläder i sängen också.. Så jag får typ inte plats.. Menmen, det är väl bara att ta tag i skiten idag då!

Nej nu måste jag leta kläder som vanligt. Och ingen sol blev det för min skull heller. Jag som skulle ha brillorna idag och vårjackan. Men det är ju bara 0.5 minus ute så man kan nog ha den? Jag tar nog den, hihi!

 

Bara för att det inte är sol ute;

En surig Linda...


Men OM det hade vart sol idag så skulle jag sett ut så här;


Men eftersom det inte är sol idag så får jag väl se ut som jag gjorde på första bilden, INTE KUL!!!



Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha söt du är linda :D

2010-03-11 @ 12:50:54

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0