Orkar inte en skoldag till..

Jaja bara att traska till solan ändå då.. Jag bara orkar inte men bara att kämpa, snart helg, äntligen! Har utvecklingssamtal idag och det känns väl sådär.. Var lite besviken på min lärare elelr ja några av dem.. För jag tycker jag gjort bättre och mera saker än vad som står där.. Jag fattar inte, har dem något emot mig eller? Aja, men jag och mamma ska berätta det idag, för jag tål det inte bara!

Efter skolan ska jag först till Rinat och hämta min väska sen ska jag till tuna och hjälpa henne att leta prao.. Sen hjälpa mami att hitta kläder till helgen hon ska ut eller något sånt tror jag, hahha!

Men nu måste jag blåsa håret, skriver kanske sen, pusss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0