Ojojoj!

Hihi låter som en hemlig beundrare på bloggen, haha! Ja vem kan det vara? Stod en mystisk kille? Jag vill verkligen veta vem det är, hihi! Blev glad av kommentaren, den värmde!

Just nu sitter jag och kollar " Hollywood fruar " och jag lagade maten ikväll. Duktig jag är då? Jaaa! Nej men det var en hemkunskapsläxa och jag gjorde kött med klyftpotatis med rotfrukter. Det var skit gott tyckte vi i familjen så jag känner mig väldigt nöjd!

Ska nog kika lite mera på det här sjuka programet, haha! Sen blir det nog sova tidigt! Glöm inte att tycka till på vad jag ska ha på mitt 500 inlägg! Jag kommer påminna er varje dag!

Jag har INTE städa mitt rum men jag stack ut och sprang, Sprang till farmor ocg farfar det var mys! Fick en jätte fin ring av farmor, den används i morgon!

Men nu så ska jag kika vidare! Hörs i morgon!


Godnatt, puss


HAHAHAHHA bara jag och Adde som fattar!

Kommentarer
Postat av: En Snubbe

Vadå fattar att du gjort dina bröst större eller??

2010-03-08 @ 21:56:20
Postat av: En annan snubbe

haha fett synd att du måste förstora pattarna m.h.a photoshop för att dom ska synas, haha SAD!

2010-03-24 @ 15:28:30

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0