Nu är mamma glad!

Haha ja nu har man städat och då är mamma glad. Jag hade as hög musik och det var fan nice att städa då!

Pappa;  Linda kan du inte sänka lite, det är så högt?!
Jag; Haha nej, jag städar!
Pappa; Ja men, sänk lite bas då? Typ väggen skakar...
Jag; Ja men det e ju nice, hihi!


HAHA ja typ så lät det när jag gick förbi han..

Idag efter skolan så åkte jag och Rinat ner på stan och jag kika efter lite partey kläder.. Men nej, jag hitta inga! Jag hitta en ring på "bikbok" och en "svinborste" haha! Visar det i morgon. Sen så gick vi hem till henne och käka lite sen testa lite kläder.. Jag får nog långa något av henne eller av Elin!

Men nu ska jag kolla på tv så vi hörs i morgon! Ha en bra dag!

GLÖM INTE ATT GE MIG FÖRSLAG PÅ VAD JAG SKA HA PÅ MITT 500 INLÄGG!!!!!!!!!


Godnatt, pussar!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0