My lucky day!

Åh jag var nyss på tuna park med pappa och handlade mjukisar. Det fanns bara ett par kvar i min storlek, wihoo! Sen så hittade jag ett par leggings som jag ska köpa i morgon innan jag ska träffa Rasmus. Det var ett par på bikbok som jag kan ha på festen i helgen och på lotus, jippie!

Efter skolan så var jag på stan med Marre, Rasmus och Marres kille. Jätte trevlig. Jag köpte en ring (till) haha! Den var jätte fin, älskar den! Men hittade en till fin som jag vill ha, hehe! Älskar ringar!

Mitt köp idag;




Ja mitt köp idag! Kvällen blir nog att plugga matte, har prov i morgon... :(

Kommentarer
Postat av: maria

sv: Hihi, du är söt hade roligt med dig idag, puss love you!<3

2010-03-30 @ 21:10:25
URL: http://www.diez.devote.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0