Morgon på er sömntutor!

Hihi, ja jag kan bara skirva lite snabbt för jag måste kika efter i garderoben.. Jag vet bara ett par leggings jag ska ha, men vad ska jag ha till det då? Jo det är det jag ska kika efter, haha!

Idag ska jag vara med Rinat och vi ska shoppa lite sen köpa träningskort ( åter kommer till det ikväll ).. Sen så ska vi vara med Elin och Viktor, Elins kille. Om jag hinner för ska hem runt halv fem... Måste plugga, usch!

Men som sagt, hinner inte skirva mera nu! Ha en underbar dag allihoppa och det ser ut att bli sol idag igen, så passa på att vara ute och hoppas på att snön smälter bort! Så kanske det blir vår snart! Hihi...



Haha cool bild! Tog den innan jag drog på landsmapen!




P U S S A R // LindaPettersson

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0