Melodifestivalen!

Sitter och kikar melodifestivalen och har fått en kommentar som jag svarar på nu i bloggen!





Från Adde Johansson;

Bröst eller rumpa?  Rumpa, helt klart rumpa. Haha! Bröst tycker jag igentligen inte spelar någon roll för de man fått kan man inte ändra, haha!

Kött eller fisk? Haha kött, jag är inte så förtjust i fisk...

Cola eller pepsi? Cola, det slår allt.

Öl eller cider? Cider, öl smakade jag när jag var liten av pappa, usch nej!

Kärlek eller hard core? Jag föredrar kärlek, det betyder!

Saft eller vin? SAFT, den bästa drycken som någonsin funnits!

Kolla min blogg? Haha ja jag brukar kika hans blogg, haha!

Vem skulle du rösta på i melodifestivalen eller vem hejjar du på? Haha Anna Bergendahl eller nu vad hon heter. Hon är bara för bra och har en underbar låt.

Hur känner vi varandra Linda? Jag känner inte dig så bra, haha! Jodå men vi har typ nyss börja snacka igen. Snacka ju ganska så mycket förut sen inte alls men nu har vi börja snacka igen!

Vet du vad du ska söka för gymnasium om typ ett år? Jag tror jag ska gå handel på Rekarne gymnasium. Men annars ska jag kanske gå hotell och restaurang på Rinmans gymnasium.

Tack för frågorna Adde! Du kanske vinner, haha lycka till! Var inte rädd för att fråga!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0