Mår illa..

Jag vet inte varför.. Gjorde det i natt och igår natt också? Varför? Aja det försvinner ändå alltid när man kommer till skolan. Fast det är sjukt eftersom det är där man borde må illa för det är så äckligt, haha!

Efter skolan ska jag ner på stan sen möta upp Marre llite snabbt. Hon ska köpa hårfärg så då ska jag hänga med. Jag ska eventuellt köpa mjukisar och sen något till lotus. Iaf vad jag tror, haha!

Jag är verkligen jätte trött idag så skönt att man slutar tjugo i två. Men det jobbiga lektionerna är so & matte.. Hemkunskap och bild duger!

Nu ska jag leta kläder, men någon bild på hur jag ser ut nu.. Kan ni väl få, hehe!



Pusssen

Kommentarer
Postat av: ragnar :D <3

riktigt najs håår jag svär :D ooch riktigt najsiga bildfer:D <33

2010-03-31 @ 17:48:49
URL: http://addealmighty.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0