Man vill bara gråta!

Åh gud vilken resa jag vart med om! Det har vart så kul och jag har haft as kul! Kommer självklart berätta allt för er ( eller det mesta ).. Men jag måste bara säga att jag kommer sakna alla! Det var sista tävlingen och det var sista gången jag träffade alla härliga människor på länge! Men på påsklovet ska jag och Nikie upp till Gävle och träffa alla där, ska bli så mys!

Men nu blir det mycket "jobb" med bloggen. Ska skriva om hela resan och lägga upp en massa bilder. Men tänkte att jag gör ett inlägg för varje dag, med de bilder som tillhör dagen då också? Låter det bra? Hoppas på det!

Kom hem sent inatt eller nej men typ halv elva.. Jag var jätte trött så jag fick vara hemma idag, måste ändå fixa lite med uppsattsen...

KOMMER ATT SAKAN ER!

I Gymmet. Alla är dock inte med!

 

 


Kommentarer
Postat av: tilda

vad gör jag där? :?

2010-03-08 @ 16:53:02
URL: http://tiilddiis.blogg.se/
Postat av: NIKIE

Sjukt rolig helg!



ÅÅ SAKNAR ALLA.♥

2010-03-09 @ 09:47:00

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0