Landskampen 2010

7 Mars 2010

Som sagt, klockan ringde vid sex och då låg vi kvar en stund men sedan gick vi upp och käka frulle.. Det var inte alls gott med frukost den dagen! Menmen, bara att käka. Sedan tog vi med oss det vi skulle ha till banan! Jag hade redan då lite ont i magen men tänkte att det går nog snart över. Efter frukosten runt sju så gick jag och Nikie upp till rummet. Vi packade ner det sista och bytte om. Vi var klara precis då när vi skulle åka. Så vi gick till bussen och finnarna åkte med oss då igen, hihi! Var på banan lite innan åtta. Då var det bara att sätta sig på cykeln och trampa. Märkte då att jag hade träningsvärk i rumpan, haha! När jag skulle gå mitt 500m lopp så hade jag fortfarande ont i magen.. Jag körde men det gick inte alls så bra.. Jag tjuvade första gången men sedan stog jag still..

Innan 1500m fick jag ta en tablett och lägga mig på golvet och sträcka ut. Jag strök mig från distansen och magen blev lite bättre efter en timma. Jag hoppade in i duschen och det var skit kallt!!! Men sen när jag skulle gå in till banan för att heja på brudarna/killarna som skulle köra 3000m så mötte jag Magnus. Så vi gick in till caféterian och satt där snacka lite och så. Såg även när dem körde 3000m..

När tävlingen var slut var det typ 45min innan bussen skulle gå. Vi åkte buss med norrmännen som också skulle flyga men dock inte samma flyg som oss.. Men på bussen så satt jag med Magnus, mys! Hihi jag lärde mig lite norska och han lite svenska. Det låter så likt men ändå inte. Haha jag tror han lärde sig mera än vad jag gjord, snyft!

Väl framme på flygplatsen fick man säga hejdå och det var faktiskt tungt! Men vi ses nog snart igen!

Ni kanske tycker det låter tråkigt och allt. Men alla roliga unerbara stunder har vart så bra! Jag har haft ont i magen men det glömmer man och tänker på det roliga sakerna!

TACK FÖR EN UNDERBAR HELG! ÄLSKART!


Älskade Malin!

Sötnosen Amanda!

Jag snackar med David, haha! Han kika in i kameran den dära. Hahha!

Amanda och Tilda!

Alla var på båten men jag och Nikie satt kvar, haha!

Så jävla fint! Det är underbart att flyga när man ser bara moln, sol och blå himmel!



Ja det var allt från mig och min underbara helg. Hoppas jag får upp mina läsare igen! Tyck till mina kära vänner!

Puss

Kommentarer
Postat av: Magnus <3

Det var en fin helg! :]

haha, lærte nok mer svensk enn du lærte norsk ja xD

Men jeg skal lære deg ;)<3

tungt og gå fra deg :( men vi ses snart!

2010-03-08 @ 11:22:57
Postat av: malin Wickström Uknow

puss på dig gumman<3 det var la inte de snyggaste bilderna du hade på mig:P det med banan skal-.- hahaha får la bjuda på den;)

älskar dig så! saknar dig redan grymt mycket<3

love<3

2010-03-08 @ 13:49:33
URL: http://sattsapajvc.blogg.se/
Postat av: tilda

men fin bild på mej när jag ser ut som en tomat-.-' XD

synd att säsongen redan är slut :(

VILL INTE!

aja men vi får ses nån gång i sommar<3

mora kanske? om jag nu lyckas få med mej familjen dit XD

puss på rej!!<3

2010-03-08 @ 16:44:19
URL: http://tiilddiis.blogg.se/
Postat av: Ella

fina(L)

2010-03-08 @ 16:55:26

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0